Γιώργος Λιάγκας: Ασύλληπτο ξέσπασμα στο Πρωινό – «Ηλίθιοι είμαστε; Δεν βλέπετε τι γίνεται γύρω γύρω; Κόβονται εκπομπές!»

June 25, 2026


Mε αφορμή τις δηλώσεις του Κωνσταντίνου Βασάλου σχετικά με το αν οι άνθρωποι της τηλεόρασης αντιμετωπίζουν υποτιμητικά όσους δημιουργούν περιεχόμενο στο YouTube, ο Γιώργος Λιάγκας πήρε θέση μέσα από την εκπομπή «Το Πρωινό». Ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1 δεν έκρυψε την ενόχλησή του για όσα ακούγονται το τελευταίο διάστημα, ξεκαθαρίζοντας τη δική του άποψη και αφήνοντας παράλληλα αιχμές για πρόσωπα και πρ…

Mε αφορμή τις δηλώσεις του Κωνσταντίνου Βασάλου σχετικά με το αν οι άνθρωποι της τηλεόρασης αντιμετωπίζουν υποτιμητικά όσους δημιουργούν περιεχόμενο στο YouTube, ο Γιώργος Λιάγκας πήρε θέση μέσα από την εκπομπή «Το Πρωινό». Ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1 δεν έκρυψε την ενόχλησή του για όσα ακούγονται το τελευταίο διάστημα, ξεκαθαρίζοντας τη δική του άποψη και αφήνοντας παράλληλα αιχμές για πρόσωπα και πρόσφατες εξελίξεις στον τηλεοπτικό χώρο.

«Δεν υποτιμώ κανέναν άνθρωπο που δουλεύει. Υποτιμώ μόνο την έλλειψη προσπάθειας και επαγγελματισμού», ήταν το μήνυμα που θέλησε να περάσει, τονίζοντας πως κάθε μέσο έχει τη δική του αξία, αρκεί να υπηρετείται με σοβαρότητα και συνέπεια. Στη συνέχεια, ο Γιώργος Λιάγκας αναφέρθηκε και στις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της τηλεόρασης, αφήνοντας σαφείς αιχμές για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται ορισμένοι επαγγελματίες, χωρίς ωστόσο να κατονομάσει συγκεκριμένα πρόσωπα.

Αναλυτικά τι είπε ο Λιάγκας για το Youtube και την τηλεόραση

Αφορμή για να ξεσπάσει ήταν η δήλωση που έκανε ο Κωνσταντίνος Βασάλος «Καλό είναι οι άνθρωποι της τηλεόρασης να μην υποτιμούν το Youtube και να λένε ότι είναι μια προχειροδουλειά».

Mε αφορμή τις δηλώσεις του Κωνσταντίνου Βασάλου σχετικά με το αν οι άνθρωποι της τηλεόρασης αντιμετωπίζουν υποτιμητικά όσους δημιουργούν περιεχόμενο στο YouTube, ο Γιώργος Λιάγκας πήρε θέση μέσα από την εκπομπή «Το Πρωινό». Ο παρουσιαστής του ΑΝΤ1 δεν έκρυψε την ενόχλησή του για όσα ακούγονται το τελευταίο διάστημα, ξεκαθαρίζοντας τη δική του άποψη και αφήνοντας παράλληλα αιχμές για πρόσωπα και πρόσφατες εξελίξεις στον τηλεοπτικό χώρο.

«Δεν υποτιμώ κανέναν άνθρωπο που δουλεύει. Υποτιμώ μόνο την έλλειψη προσπάθειας και επαγγελματισμού», ήταν το μήνυμα που θέλησε να περάσει, τονίζοντας πως κάθε μέσο έχει τη δική του αξία, αρκεί να υπηρετείται με σοβαρότητα και συνέπεια. Στη συνέχεια, ο Γιώργος Λιάγκας αναφέρθηκε και στις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της τηλεόρασης, αφήνοντας σαφείς αιχμές για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται ορισμένοι επαγγελματίες, χωρίς ωστόσο να κατονομάσει συγκεκριμένα πρόσωπα.

Αναλυτικά τι είπε ο Λιάγκας για το Youtube και την τηλεόραση

Αφορμή για να ξεσπάσει ήταν η δήλωση που έκανε ο Κωνσταντίνος Βασάλος «Καλό είναι οι άνθρωποι της τηλεόρασης να μην υποτιμούν το Youtube και να λένε ότι είναι μια προχειροδουλειά».

«Θέλω να πω κάτι. Στο κομμάτι που θεωρώ τελικά, έτσι, και το παίρνω εγωιστικά πάνω μου, ε κάτι έχω κάνει, έχω κάνει τελικά. Έχω, έχετε διαστρέψει όλοι τα λόγια μου. Όλοι, όλοι, όλοι, όλοι. Ο Fipster, ο Βασάλος, όλοι όσοι κάνετε YouTube και βιντεάκια, έχετε διαστρέψει τα λόγια μου. Τα οποία δεν τα παίρνω πίσω και τα εννοώ. Ποτέ δεν είπα ότι είμαι εναντίον του YouTube, των podcast, των vidcast και τα λοιπά. Ποτέ! Ποτέ! Είπα είμαι εναντίον της προχειράντζας. Αν τώρα βγαίνετε όλοι και για να απολογηθείτε σε μένα, κακώς, δεν πρέπει, αλλά και λέτε “εγώ βγάζω και βάζω απ’ την τσέπη μου 600€ να κάνω”, καλώς σας έχω κάνει, γιατί βγάζετε λεφτά και δουλεύει κόσμος. Από το κινητό, μηδέν ευρώ, τραβάω βίντεο και το ανεβάζω και έχω clicks, αυτό εγώ, ο mainstream της τηλεόρασης, ενός μέσου που πεθαίνει και θέλω, επειδή είμαι 30 χρόνια στο μέσο αυτό, το αγαπάω πάρα πολύ, πολύ, να του δώσω το φιλί της ζωής και να μείνει κι άλλα 100 χρόνια, θα το πολεμάω. Αυτό θα πολεμάω. Δεν πολεμάω ούτε τους influencer, ούτε τους YouTuber, εννοείται δεν τους πολεμάω, ούτε έχω καμία κόντρα. Πολεμάω τη φτήνια. Η φτήνια μπορεί να υπάρχει και στην τηλεόραση, και αυτό το πολεμάω. Όπου υπάρχει φτήνια και ο κόσμος χάνει τη δουλειά του, το πολεμάω! Και ποτέ δεν είπα, το διαστρέψατε, ότι ο Fipster έδιωξε κόσμο από την εκπομπή, ποτέ! Είπα η νοοτροπία», είπε αρχικά ο Γιώργος Λιάγκας.

«Βλέπετε ότι μειώνεται η τηλεόραση; Ηλίθιοι είμαστε; Δεν βλέπετε τι γίνεται γύρω γύρω; Κόβονται εκπομπές και δεν αντικαθίστανται. Μειώνεται η τηλεόραση λοιπόν. Πάμε παρακάτω. Δεν είπα ότι ο Fipster μείωσε την τηλεόραση. Είπα ότι από τη στιγμή που πάει εκεί η διαφήμιση, μοιραία το κόστος της τηλεόρασης μικραίνει. Φυσιολογικό είναι. Άρα λοιπόν τι είπα; Από τη στιγμή που πάει, που πάει εκεί, ας γίνονται πιο ακριβές παραγωγές να δουλεύει κόσμος εκεί. Τόσο κακό είναι; Τόσο σας πείραξε πολύ αυτό; Έλα τώρα, δηλαδή ξαφνικά, βρήκαμε μια… μια βλακεία, πάμε να διαστρέψουμε αυτά που λέει ο Λιάγκας για να κάνουμε», ξέσπασε επίσης.

Το διαβάσαμε εδώ



ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.