
Λίγες ώρες πριν η Φαίη Σκορδά παρουσιάσει την τελευταία εκπομπή του Buongiorno, η Νανά Παλαιτσάκη προχώρησε σε μια ιδιαίτερα αιχμηρή τοποθέτηση μέσα από το TikTok, σχολιάζοντας όχι μόνο το τέλος της εκπομπής στο Mega αλλά και τη συνολική εικόνα της ελληνικής τηλεόρασης.Η δημοσιογράφος χαρακτήρισε το κλείσιμο της εκπομπής μια δυσάρεστη εξέλιξη για τους εργαζόμενους, υποστηρίζοντας πως το μήνυμα που…
Λίγες ώρες πριν η Φαίη Σκορδά παρουσιάσει την τελευταία εκπομπή του Buongiorno, η Νανά Παλαιτσάκη προχώρησε σε μια ιδιαίτερα αιχμηρή τοποθέτηση μέσα από το TikTok, σχολιάζοντας όχι μόνο το τέλος της εκπομπής στο Mega αλλά και τη συνολική εικόνα της ελληνικής τηλεόρασης.
Η δημοσιογράφος χαρακτήρισε το κλείσιμο της εκπομπής μια δυσάρεστη εξέλιξη για τους εργαζόμενους, υποστηρίζοντας πως το μήνυμα που στέλνεται αφορά συνολικά τον χώρο της πρωινής ψυχαγωγίας και όχι αποκλειστικά τη Φαίη Σκορδά. «Φυσικά και δεν θα μπορούσαμε να μη συζητήσουμε το τέλος εποχής που σηματοδοτεί το κόψιμο της εκπομπής της Φαίης Σκορδά από το Mega. Μια πάρα πολύ δυσάρεστη εξέλιξη για πάρα πολλούς εργαζόμενους», ανέφερε αρχικά.
Νανά Παλαιτσάκη: Όσα είπε για την ψυχαγωγία
Η Νανά Παλαιτσάκη υποστήριξε πως η λεγόμενη ζώνη της ελαφράς ψυχαγωγίας έχει ουσιαστικά εξαντλήσει τα όριά της, τονίζοντας ότι το μοντέλο του ενός παρουσιαστή με πολυπληθές πάνελ σχολιαστών έχει πλέον απαξιωθεί στα μάτια του κοινού. Όπως σημείωσε, τα τελευταία χρόνια οι εκπομπές γέμισαν με ανούσιες αντιπαραθέσεις, τηλεοπτικά σχόλια χωρίς ουσία και συζητήσεις που δεν προσέφεραν πραγματικό ενδιαφέρον στους τηλεθεατές.
«Αυτό το προϊόν με έναν παρουσιαστή, και δίπλα του έναν χορό ανθρώπων, οι οποίοι έπρεπε να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους, κάνοντας ανούσια σχόλια ή δημιουργώντας διαφωνίες χωρίς λόγο και ουσία κατέστρεψε αυτή τη ζώνη της ελαφράς ψυχαγωγίας. Αυτό το προϊόν έχει απαξιωθεί σίγουρα τα τελευταία δέκα χρόνια. Το βλέπετε γιατί και οι τηλεθεατές δεν βλέπουν πια, αλλά και αυτοί οι οποίοι θεωρούνται νικητές κάνουν ένα 9% με 10%», είπε χαρακτηριστικά.
Το κόψιμο των εκπομπών και οι πληγές στους εργαζόμενους
Μάλιστα, η δημοσιογράφος εκτίμησε πως η ίδια η Φαίη Σκορδά βγαίνει τραυματισμένη από αυτή την εξέλιξη, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι το πρόβλημα δεν αφορά τα πρόσωπα αλλά το τηλεοπτικό προϊόν που προβάλλεται εδώ και χρόνια. Παράλληλα αποκάλυψε πως το MEGA είχε ξανακάνει κάτι αντίστοιχο, όταν η ίδια βρισκόταν στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη: «Την τρίτη χρονιά που πήγα εγώ υπήρχαν πάρα πολλές γκρίνιες για τα ποσοστά τηλεθέασης και ξαφνικά κοπήκαμε πριν το Πάσχα. Ήρθε μετά το περιστατικό της Δανάη Μπάρκα. Μετά σκυτάλη πήρε ο ΑΝΤ1 που έκοβε τις εκπομπές του Σαββατοκύριακου, απαξιώνοντας αυτή τη ζώνη με κορυφαίες αλλαγές το να φύγει η Τσολάκη, να έρθει η Καραβάτου, να χάσουν και οι δύο από αυτή την αλλαγή».
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στο οικονομικό μοντέλο των τηλεοπτικών εκπομπών, κάνοντας λόγο για μεγάλες ανισότητες στις αμοιβές, αλλά και για παραγωγές υψηλού κόστους που δεν μπορούσαν πλέον να δικαιολογηθούν από τα διαφημιστικά έσοδα, ενώ και η θεματολογία έπασχε. «Το κάθε κανάλι έστελνε τον δικό του ρεπόρτερ σε θέματα κοινής λήψεις, οι προκλήσεις συγκέντρωναν τους ίδιους και τους ίδιους ανθρώπους, όπου άσχετοι άνθρωποι κλήθηκαν να μιλήσουν για την τηλεόραση. Έτσι λοιπόν, κανένας δεν είχε ενδιαφέρον να ακούσει για χιλιοστή πεντηκοστή, εβδομηκοστή φορά για το αν του λείπει η Βίκυ Καγιά ή αν θα επιστρέψει η Ελένη Μενεγάκη στην τηλεόραση ή αν γιατί ο Δημήτρης Ουγγαρέζος έκανε ένα unfollow».
Λίγες ώρες πριν η Φαίη Σκορδά παρουσιάσει την τελευταία εκπομπή του Buongiorno, η Νανά Παλαιτσάκη προχώρησε σε μια ιδιαίτερα αιχμηρή τοποθέτηση μέσα από το TikTok, σχολιάζοντας όχι μόνο το τέλος της εκπομπής στο Mega αλλά και τη συνολική εικόνα της ελληνικής τηλεόρασης.
Η δημοσιογράφος χαρακτήρισε το κλείσιμο της εκπομπής μια δυσάρεστη εξέλιξη για τους εργαζόμενους, υποστηρίζοντας πως το μήνυμα που στέλνεται αφορά συνολικά τον χώρο της πρωινής ψυχαγωγίας και όχι αποκλειστικά τη Φαίη Σκορδά. «Φυσικά και δεν θα μπορούσαμε να μη συζητήσουμε το τέλος εποχής που σηματοδοτεί το κόψιμο της εκπομπής της Φαίης Σκορδά από το Mega. Μια πάρα πολύ δυσάρεστη εξέλιξη για πάρα πολλούς εργαζόμενους», ανέφερε αρχικά.
Νανά Παλαιτσάκη: Όσα είπε για την ψυχαγωγία
Η Νανά Παλαιτσάκη υποστήριξε πως η λεγόμενη ζώνη της ελαφράς ψυχαγωγίας έχει ουσιαστικά εξαντλήσει τα όριά της, τονίζοντας ότι το μοντέλο του ενός παρουσιαστή με πολυπληθές πάνελ σχολιαστών έχει πλέον απαξιωθεί στα μάτια του κοινού. Όπως σημείωσε, τα τελευταία χρόνια οι εκπομπές γέμισαν με ανούσιες αντιπαραθέσεις, τηλεοπτικά σχόλια χωρίς ουσία και συζητήσεις που δεν προσέφεραν πραγματικό ενδιαφέρον στους τηλεθεατές.
«Αυτό το προϊόν με έναν παρουσιαστή, και δίπλα του έναν χορό ανθρώπων, οι οποίοι έπρεπε να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους, κάνοντας ανούσια σχόλια ή δημιουργώντας διαφωνίες χωρίς λόγο και ουσία κατέστρεψε αυτή τη ζώνη της ελαφράς ψυχαγωγίας. Αυτό το προϊόν έχει απαξιωθεί σίγουρα τα τελευταία δέκα χρόνια. Το βλέπετε γιατί και οι τηλεθεατές δεν βλέπουν πια, αλλά και αυτοί οι οποίοι θεωρούνται νικητές κάνουν ένα 9% με 10%», είπε χαρακτηριστικά.
Το κόψιμο των εκπομπών και οι πληγές στους εργαζόμενους
Μάλιστα, η δημοσιογράφος εκτίμησε πως η ίδια η Φαίη Σκορδά βγαίνει τραυματισμένη από αυτή την εξέλιξη, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι το πρόβλημα δεν αφορά τα πρόσωπα αλλά το τηλεοπτικό προϊόν που προβάλλεται εδώ και χρόνια. Παράλληλα αποκάλυψε πως το MEGA είχε ξανακάνει κάτι αντίστοιχο, όταν η ίδια βρισκόταν στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη: «Την τρίτη χρονιά που πήγα εγώ υπήρχαν πάρα πολλές γκρίνιες για τα ποσοστά τηλεθέασης και ξαφνικά κοπήκαμε πριν το Πάσχα. Ήρθε μετά το περιστατικό της Δανάη Μπάρκα. Μετά σκυτάλη πήρε ο ΑΝΤ1 που έκοβε τις εκπομπές του Σαββατοκύριακου, απαξιώνοντας αυτή τη ζώνη με κορυφαίες αλλαγές το να φύγει η Τσολάκη, να έρθει η Καραβάτου, να χάσουν και οι δύο από αυτή την αλλαγή».
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στο οικονομικό μοντέλο των τηλεοπτικών εκπομπών, κάνοντας λόγο για μεγάλες ανισότητες στις αμοιβές, αλλά και για παραγωγές υψηλού κόστους που δεν μπορούσαν πλέον να δικαιολογηθούν από τα διαφημιστικά έσοδα, ενώ και η θεματολογία έπασχε. «Το κάθε κανάλι έστελνε τον δικό του ρεπόρτερ σε θέματα κοινής λήψεις, οι προκλήσεις συγκέντρωναν τους ίδιους και τους ίδιους ανθρώπους, όπου άσχετοι άνθρωποι κλήθηκαν να μιλήσουν για την τηλεόραση. Έτσι λοιπόν, κανένας δεν είχε ενδιαφέρον να ακούσει για χιλιοστή πεντηκοστή, εβδομηκοστή φορά για το αν του λείπει η Βίκυ Καγιά ή αν θα επιστρέψει η Ελένη Μενεγάκη στην τηλεόραση ή αν γιατί ο Δημήτρης Ουγγαρέζος έκανε ένα unfollow».

Παράλληλα, υποστήριξε ότι το κοινό κουράστηκε να παρακολουθεί διαρκώς τα ίδια τηλεοπτικά πρόσωπα να σχολιάζουν ζητήματα που αφορούν αποκλειστικά την τηλεόραση και όχι την καθημερινότητα των πολιτών: «Ήταν ανούσιος τηλεοπτικός χρόνος όπου ξαφνικά οι άνθρωποι ξέχασαν τα αποκλειστικά ρεπορτάζ. Οι άνθρωποι ξέχασαν ότι ως πότε θα ενδιαφέρει τον τηλεθεατή ο θυμός του Ανδρέα Μικρούτσικου για τον Ουγγαρέζο, τα unfollow του Δημήτρη Ουγγαρέζου».
«Αυτή η συνταγή έχει πεθάνει και δεν πρόκειται πάνω σε ένα ψόφιο πράγμα να αναστηθεί», είπε κλείνοντας την τοποθέτησή της, ενώ εξέφρασε την ανησυχία της για το μέλλον των εργαζομένων στον τηλεοπτικό χώρο, τονίζοντας πως οι μεγαλύτερες συνέπειες από αυτές τις αλλαγές δεν θα αφορούν απαραίτητα τα γνωστά πρόσωπα, αλλά τους ανθρώπους που εργάζονται πίσω από τις κάμερες. «Εύχομαι να βρει ο καθένας τον δρόμο του, αλλά θα πληρώσουν το μάρμαρο πολύ σοβαρά οι εργαζόμενοι», κατέληξε.

