
Η Μάρω Κοντού παραμένει για ένατη ημέρα στο νοσοκομείο, με τους γιατρούς να παρακολουθούν καθημερινά την πορεία της υγείας της μετά τον τραυματισμό που υπέστη στο σπίτι της.Η αγαπημένη ηθοποιός εξακολουθεί να νοσηλεύεται στην καρδιολογική κλινική του νοσοκομείου «Αττικόν», όπου μεταφέρθηκε μετά από ατύχημα που είχε στην οικία της. Από την πτώση υπέστη κάταγμα σε πλευρό και τραυματισμό στο ισχίο, γ…
Η Μάρω Κοντού παραμένει για ένατη ημέρα στο νοσοκομείο, με τους γιατρούς να παρακολουθούν καθημερινά την πορεία της υγείας της μετά τον τραυματισμό που υπέστη στο σπίτι της.
Συνεχίζεται η νοσηλεία της Μάρως Κοντού
Η αγαπημένη ηθοποιός εξακολουθεί να νοσηλεύεται στην καρδιολογική κλινική του νοσοκομείου «Αττικόν», όπου μεταφέρθηκε μετά από ατύχημα που είχε στην οικία της. Από την πτώση υπέστη κάταγμα σε πλευρό και τραυματισμό στο ισχίο, γεγονός που κατέστησε αναγκαία την άμεση ιατρική παρακολούθηση.
Οι θεράποντες γιατροί παραμένουν σε συνεχή επιφυλακή, αξιολογώντας καθημερινά την κατάστασή της και προσαρμόζοντας ανάλογα τη θεραπευτική αγωγή που ακολουθεί.
Δεν υπάρχει ακόμη ημερομηνία εξόδου
Σύμφωνα με όσα μετέφερε ο δημοσιογράφος Τάσος Τεργιάκης στην εκπομπή «Το Πρωινό», οι γιατροί δεν έχουν ακόμη καθορίσει πότε θα μπορέσει να πάρει εξιτήριο.
«Δεν είναι στη ΜΕΘ, είναι στην καρδιολογική κλινική. Οι γιατροί καθημερινά επαναξιολογούν την κατάσταση της υγείας της, να δουν τι καλύτερο μπορούν να κάνουν. Με φαρμακευτική αγωγή είναι η αγαπημένη μας ηθοποιός, δεν υπάρχει προς το παρόν ορίζοντας για εξιτήριο ή κάτι άλλο», ανέφερε χαρακτηριστικά.