
Η Ζήνα Κουτσελίνη σήμερα, Πέμπτη 25 Ιουνίου εμφανίστηκε συναισθηματικά φορτισμένη στο πλατό της εκπομπής Αλήθειες με την Ζήνα, με την παρουσιάστρια να μιλά ανοιχτά για το τέλος της μεσημεριανής εκπομπής της από το STAR μετά από 11 χρόνια. Η ίδια με δάκρυα στα μάτια μίλησε για τον κύκλο αυτό που κλείνει και στέλνει ένα αισιόδοξο μήνυμα για όλα αυτά που έρχονται. Για όσους δεν γνωρίζουν, η ίδια του …
Η Ζήνα Κουτσελίνη σήμερα, Πέμπτη 25 Ιουνίου εμφανίστηκε συναισθηματικά φορτισμένη στο πλατό της εκπομπής Αλήθειες με την Ζήνα, με την παρουσιάστρια να μιλά ανοιχτά για το τέλος της μεσημεριανής εκπομπής της από το STAR μετά από 11 χρόνια. Η ίδια με δάκρυα στα μάτια μίλησε για τον κύκλο αυτό που κλείνει και στέλνει ένα αισιόδοξο μήνυμα για όλα αυτά που έρχονται.
Για όσους δεν γνωρίζουν, η ίδια του χρόνου θα βρίσκεται στην πρωινή ζώνη του καναλιού, στη θέση που προβαλλόταν το Breakfast at Star επί 4 χρόνια, ενώ σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές, η εκπομπή δεν θα είναι καθαρά ενημερωτiκή, θα είναι infotainment.